Wednesday, July 14, 2010

BUMPPP! Haha

Okay, today bosan gilaaaaa . Pergi lepak skola , datang awal gila doee . 8 mcm tuh kot--' Pastu pergi library. Yayy , Sharmila ada! Ta bosan lah klau mcm ni. Pastu study sejarah kejappp :D Best gila kot :D Pastuuu , keluar pergi kantin , Sharmila na breakfast and aku puasa,alhamdullilah dah banyak hari aku puasa sunat:) Pastu we went to library again sbb na letak tupperware Sharmila dalam sana. Aku tggu dkat luar library. Then , time budak skola pagi recess , so diaorg mcm kecoh2. Then , ade group dtg diaorg mcm *woot woot dkat aku. Arghh , annoying--' Aku lari pergi depan skit. Time tu group tu lalu depan pintu library. Sekali. BUMP!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gile gile gile gile gile gile kuat! Ruparupa nyaa , Sharmila keluar dari library and terkena kepala budak2 tadi tuu. I was just like , OMGGGGG! Hahahahah. Mmg pecah perut gile time tu. Sharmila pun mcm "Sorrysorry , sape suro dok blkg pintu:P" Then , we ran away. Hahahah. Pastu gelak pecah perut gilaa ! Mmg tatau na kata apalah doee. Balasan ! Yeahh , revengerevengerevenge!

Pastu pergi keluar skola , balik rumah Sharmila jap , dia tertinggal barang. And then , we were talking about dogs! Sharmila kata dia na beli puppy but her parents ta kasi. Klau Sharmila bela anjing , tiaptiap mggu aku pergi rumah dia:P Ta pegang or play with it , just tgoktgok je lah kan :D Eeeeeeeeee , teringin nyaaaa :) Then , we went to Pharmacy , aku beli cream apa nth , haha. Pastu pergi sekolah balik n masuk library. You know what? Guy yg kepala dia terkena pintu tu ada , kitaorg pun mcm "er err , idk nothing , " Hahhaha. Pastu ade satu mamat ni , haish --' Dia suka pndg dkat aku , dari aku masuk skola lagi oiii . Time tu kan aku belajar Sejarah , then dia mcm "rajin nyaa diaaaa , pastu smiling2 mcm org gile" Aku smile lah balik , senyuman itu adalah sedekah :) Pastu okay lah kan sbb diaorg da balik class , klau ta bsing ajaa.

Pastu okay masuk kelas mcm biasa. Perut pun berbunyi kan , tpi tapaa , bnyk zikir , nasib baik bawak Tasbih akk ( sapesape tlong lah bgi aku tasbih yee , klau ta berebut dgn akk aku)

Okay then went home , tgoktgok tada apa na makan--' Mama ta balik lgi! So , masak air , buat air Teh , then sapu peanut dkt roti. Allah Huakbar! Bismillah , ahhh , kenyang alhmdullilah :) Pastu solat magrib onl solat isyak and study , and tido. Byeee , thnx for reading :D